PIRMAUKITE NAUDODAMIESI CPS PASLAUGOMIS

Išlaikykite savo pranašumą ir dirbkite efektyviausiai naudodamiesi „Canon Professional Services“

Kas įtraukta į CPS?

Profesionalios gaminių techninės priežiūros paslaugos, padedančios jūsų verslui ir prižiūrinčios jūsų įrangą, kad ir kas nutiktų.

*Visoms privilegijoms taikomos naudojimo sąlygos

Greitesnis remontas

Suremontuosime jūsų produktą vos per 2* darbo dienas, o prireikus paskolinsime pakaitinę įrangą*.

Reguliari techninė priežiūra

Valymo ir patikros paslaugos yra įtrauktos į jūsų planą.

Nuolaida kiekvienam remontui

Iki 20 %* nuolaida kiekvienai remonto sąskaitai.

Nemokamas siuntimas

Siuntimas į remonto centrą ir iš jo kitą darbo dieną.

Ekspertų konsultacijos verslui

Tiesioginės sesijos, kuriose konsultuoja ir praktiniais patarimais dalijasi srities ekspertai.

Kaip tai veikia?

Greitesnis remontas

Populiarūs profesionalams skirti produktai, įtraukti į „Fast Track“ sąrašą, remontuojami per 2–5 darbo dienas, priklausomai nuo narystės klasės. Jei remontas truks ilgiau, pasisiūlysime paskolinti pakaitinę įrangą, kad galėtumėte fotografuoti toliau. Ir tai dar ne viskas – jūsų remonto sąskaitai bus taikoma 10–20 % nuolaida.

Reguliari techninė priežiūra

Jei jūsų produktas veikia įprastai ir reikia gerai jį išvalyti, siūlome įvairias techninės priežiūros paslaugas, įtrauktas į jūsų narystę. Kiekvienais narystės metais gaunate techninės priežiūros žetonų, kurių skaičius atitinka sumą, sumokėtą už CPS. Prireikus techninės priežiūros, prisijunkite prie savo paskyros ir panaudokite žetonus!

Nemokamas siuntimas

Kiekvieną kartą, kai prireikia remonto ar techninės priežiūros, siųsdami mums savo produktą pasirinkite „Skubus siuntimas“. Pradėsime dirbti su produktu kitą darbo dieną. Nepamirškite išspausdinti ir priklijuoti savo „CPS Priority“ etiketės, kad žinotume, jog tai jūs!

Ekspertų konsultacijos verslui

Reguliariai rengiame uždarų grupių tiesioginius internetinius seminarus CPS nariams, kuriuose dalyvauja teisės, apskaitos, rinkodaros ir agentų valdymo ekspertai, suteikiantys praktinių patarimų ir atsakantys į jūsų klausimus gyvai.

Tiesiog privalau papasakoti, kokia nuostabi yra CPS programa tokiems profesionalams kaip aš!

Jūsų skyriaus paslaugos ir patarimai buvo išties išskirtiniai.“

Koks lygis tinka man?

Mažo ir vidutinio verslo narystė

Geriausiai tinka individualia veikla užsiimantiems specialistams ir mažoms bei vidutinėms įmonėms.

Metinis mokestis

100 € be PVM
200 € be PVM
350 € be PVM

EOS ir objektyvų „Fast Track“ remontas

5 dienos
3 dienos
2 dienos

Vaizdo įrašymo ir kino įrangos „Fast Track“ remontas

5 dienos
5 dienos
5 dienos

Pakaitinės įrangos skolinimas

Tik remontas, „Platinum“ lygio nariams per „Priority“ pagalbos tarnybą

Ne
Paprašius, jei viršijamas techninės priežiūros darbų laikas
Pagal prašymą

Nuolaida už paslaugas

Taikoma visoms paslaugoms ir remontui.

10 %
15 %
20 %

Techninės priežiūros išmoka

Išperkama žetonais, taikoma visai paslaugos kainai.

100 žetonų
200 žetonų
300 žetonų

Neribotas siuntimas ir siuntos grąžinimas

Kitą darbo dieną

Yra
Yra
Yra

„CPS Priority“ pagalbos tarnyba

Taip
Taip
Taip

CPS bendruomenės privalumai

- Internetiniai seminarai verslui - Tik nariams skirti pasiūlymai - Profesionalų bendruomenė - Pasveikinimo rinkinys

Taip
Taip
Taip

Ieškote verslo narystės?

Paklauskite mūsų, kaip CPS gali padėti jūsų organizacijai verslui skirtais paketais.

Verslui skirti planai

Vidutinio dydžio ir didelėms organizacijoms, turinčioms nuo 25 iki 250 įrangos vienetų.

Metinis mokestis

1000 € be PVM
3000 € be PVM
5000 € be PVM

Dvejų metų mokestis

5 % nuolaida kelių metų narystei

1900 € be PVM
5700 € be PVM
9500 € be PVM

Trejų metų mokestis

10 % nuolaida kelių metų narystei

2700 € be PVM
8100 € be PVM
13500 € be PVM

EOS ir objektyvų „Fast Track“ remontas

3 dienos
3 dienos
3 dienos

Vaizdo įrašymo ir kino įrangos „Fast Track“ remontas

5 dienos
5 dienos
5 dienos

Pakaitinės įrangos skolinimas

Tik remontas

Paprašius, jei viršijamas techninės priežiūros darbų laikas
Paprašius, jei viršijamas techninės priežiūros darbų laikas
Paprašius, jei viršijamas techninės priežiūros darbų laikas

Nuolaida už paslaugas

Taikoma visoms paslaugoms ir remontui.

20 %
20 %
20 %

Techninės priežiūros išmoka

Išperkama žetonais, taikoma visai paslaugos kainai.

1000 žetonų
2000 žetonų
3000 žetonų

Techninės priežiūros įstaigoje diena

Pateikite užklausą per „Priority“ pagalbos tarnybą

0
1
2

Neribotas siuntimas ir siuntos grąžinimas

Kitą darbo dieną

Yra
Yra
Yra

„CPS Priority“ pagalbos tarnyba

Taip
Taip
Taip

Techninių įgūdžių dirbant su gaminiais mokymas

Taip
Taip
Taip

CPS bendruomenės privilegijos

- Internetiniai seminarai verslui - Tik nariams skirti pasiūlymai - Profesionalų bendruomenė

Taip
Taip
Taip

Mano kamera nustojo veikti tiesiog filmavimo metu – turėjau antrą ir tai išgelbėjo mano dieną! Vėliau nusiunčiau ją CPS ir technikai sugebėjo diagnozuoti ir ištaisyti problemą, be to, jie davė vertingų patarimų dėl techninės priežiūros ateityje. Kamera grįžo kaip nauja! “

Susikurkite verslo paskyrą

Užregistruokite ir patvirtinkite savo įmonę, kad gautumėte „Canon“ verslo ID, ir bendrinkite kvietimą su savo komanda, kad prieiga būtų suteikta keliems naudotojams.

Užregistruoti savo gaminius

Registruokite ir patvirtinkite savo „Canon“ rinkinį: kuo daugiau produktų užregistruosite, tuo daugiau taškų gausite. Narystė suteikiama surinkus 500 taškų.

Pasirinkite savo planą

Pasirinkite jūsų verslo poreikiams tinkamą planą pagal užregistruotos įrangos asortimentą.

Užsisakyti

Kai užsiprenumeruosite, atsiųsime PVM sąskaitą faktūrą, skirtą jūsų pasirinktam planui. Pradėkite naudotis visais savo CPS narystės pranašumais iš karto.

Išskirtinės CPS privilegijos ir pasiūlymai

Kitas internetinis verslo seminaras

Kitoje savo sesijoje papasakosime, kaip išnaudoti socialinius tinklus sau ir savo verslui. Laukite išskirtinio kvietimo.

Partnerių nuolaidos

Sutaupykite iki 25 %* pirkdami atrinktus produktus, įskaitant „SanDisk Extreme PRO® SD“ ir „CFexpress™“ korteles, ir gaukite 15 % nuolaidą visam „SanDisk®“ produktų asortimentui.

25 % nuolaida atrinktiems „Adobe“ produktams

Naudokitės išskirtine CPS privilegija: 25 % nuolaida 12 mėnesių narystei atrinktiems „Adobe Pro“ produktams. Išpirkite savo verslo paskyros skiltyje „Privilegijos ir pasiūlymai“.

Padidinkite savo verslo efektyvumą

Padarykite įspūdį savo klientams su naujausia profesionalia pristatymo galerijoje paslauga. Suteikite klientams nuostabią patirtį su šiuo interaktyviu įrankiu.
Pirmą mėnesį galėsite bandyti nemokamai, o tada naujovinti.

Praktiniai vadovai

Kaip užsiregistruoti verslo paskyrai ir CPS

Trumpas vadovas, kaip pradėti naudotis verslo paskyra ir CPS.

Atsisiųsti PDF

Kaip užsiregistruoti CPS

Išsamios CPS narystės suaktyvinimo instrukcijos.

Atsisiųsti PDF

Kaip pateikti remonto arba techninės priežiūros užklausą

Išsami remonto arba techninės priežiūros užklausos kūrimo instrukcija.

Atsisiųsti PDF

Kaip tvarkyti savo CPS

Peržiūrėkite narystės lygio keitimo ir atšaukimo gaires.

Atsisiųsti PDF

Kaip sumokėti už CPS

Mokėjimo parinkčių ir kortelės duomenų atnaujinimo vadovas.

Atsisiųsti PDF

Kaip sukurti verslo paskyrą

Pažiūrėkite trumpą mokomąjį vaizdo įrašą, kaip pradėti naudotis „Canon“ verslo paskyra.

Kaip užsiregistruoti CPS

Pažiūrėkite trumpą mokomąjį vaizdo įrašą, kaip suaktyvinti ir tvarkyti savo CPS narystę.

Reikia pagalbos?

Susisiekite su mumis per „CPS Priority“ pagalbos tarnybą
+46 87 898700 arba cps.support@canon.se

Dažnai užduodami klausimai

  • CPS – tai visapusiškos pagalbos sistema, padedanti profesionalams ir įmonėms išsaugoti tinkamą savo „Canon“ įrangos būklę reguliaria technine priežiūra ir spartesnėmis remonto paslaugomis. Už CPS narystę mokama kartą per metus, siūlomos skirtingos klasės savarankiškai dirbantiems profesionalams, mažoms ir vidutinėms įmonėms bei stambiesiems verslams. Keli tos pačios organizacijos darbuotojai gali naudotis „Canon Professional Services“ privilegijomis ir pagalba vienu metu.

  • CPS atvira visiems verslo statusu užsiregistravusiems asmenims ir bet kokioms įmonėms, kurios naudoja „Canon“ įrangą savo įvaizdžio kūrimo poreikiams, nuo profesionalių fotografų / videografų iki kūrėjų ir prodiuserių bei bet kokio dydžio organizacijų.

  • Klientai turi sukurti „Canon“ verslo paskyrą ir užregistruoti visus savo įmonei priklausančius „Canon“ produktus. Užregistravus produktus ir priskyrus taškus, galima įsigyti visus tinkamus narystės paketus.

  • Paprasčiausiai užsiregistruokite, pridėkite savo turimus gaminius ir sužinokite, kiek taškų galite gauti už savo rinkinį. Kad sužinotumėte, kiek taškų verta jūsų įranga, neprivalote atlikti registracijos iki galo – galite grįžti vėliau ir, atlikę registraciją, gausite taškus. Taip pat galite peržiūrėti įrangos rinkinio pavyzdį mūsų privilegijų lentelėje.

  • Vidutinis produktų rinkinio, suteikiančio teisę gauti „CPS Silver“, pavyzdys būtų „EOS R6 Mark II“ (230 taškų), „RF 24-70MM F/2.8L IS USM“ (200 taškų) ir „RF 50MM F/1.2L USM“ (200 taškų). Galimas „CPS Gold“ įrangos rinkinio pavyzdys būtų „EOS R5 Mark II“ (350 taškų), „RF 70-200MM F2.8 L IS USM“ (225 taškai), „RF 50MM F/1.2L USM“ (200 taškų), „RF 28-70MM F/2.8 IS STM“ (105 taškai), baterijų blokas BG-R10 (30 taškų) ir SPEEDLITE EL-1 (95 taškai). „CPS Platinum“ įrangos komplektas galėtų atrodyti taip: „EOS R3“ (480 taškų), „RF 100-300MM F/2.8 L IS USM“ (500 taškų), „RF 50MM F/1.2L USM“ (200 taškų), „RF 15-35MM F/2.8 L IS USM“ (200 taškų), „imagePROGRAF PRO-2100“ (310 taškų) ir EF-EOS R adapteris (10 taškų).

  • Jums reikia bent 500 taškų, kad galėtumėte įsigyti „CPS Silver“ narystę, o didžiausias taškų skaičius neribojamas. Kuo daugiau taškų turite, tuo daugiau CPS klasių jums tinka. Pavyzdžiui, jei turite 2000 taškų, galite rinktis iš „Platinum“, „Gold“ arba „Silver“. Jei jums reikia prioritetinio remonto, bet galite palaukti 5 ar 3 darbo dienas, galite rinktis „Silver“ arba „Gold“. Atminkite, kad pasirinkus „Gold“ nesuteikiama pakaitinės įrangos skolinimo privilegija.

  • Galima užregistruoti daugiau kaip 3000 „Canon“ gaminių, įskaitant daugelį fotoaparatų, objektyvų, spausdintuvų ir net priedų. Nepamirškite užregistruoti ir senos, ir naujos įrangos, nes galite gauti taškų net ir už ne savo šalyje įsigytus „Canon“ gaminius.

  • Taškai žymimi pilkai, kai trūksta informacijos ir gaminys nėra visiškai užregistruotas. Pataisykite gaminio registraciją ir užpildykite visus duomenis (serijos numerį, pirkimo šalį, pirkimo datą ir parduotuvę). Tada taškai bus patvirtinti ir bus priskirti jūsų narystės lygiui.

  • CPS virto specialiu ištekliumi profesionalams ir įmonėms, siūlančiu unikalių naujų privilegijų, padedančių apsaugoti jūsų verslą nuo netikėtumų, kad jūs ir jūsų komanda galėtumėte sutelkti dėmesį į savo darbą. „Canon“ verslo paskyrų savininkams siūlomi privalumai: galimybė naudotis keliems naudotojams, verslo mokėjimo sąlygos, neto kainodara (be PVM, jei taikoma), galimybė naudotis tik verslui skirtomis paslaugomis. Daugiau informacijos žr. DUK puslapyje.

  • Ne, registruoti produktų iš naujo nereikia. Registruodami „Canon“ verslo paskyrą nurodykite savo senąjį CPS el. pašto adresą skyriaus „Įmonės informacija“ 4 žingsnyje ir galėsite perkelti savo produktus į naująją „Canon“ verslo paskyrą.

  • Padėsime įkelti jūsų produktus masiniu būdu!
    Kreipkitės į „CPS Priority“ pagalbos tarnybą, kuri pateiks šabloną. Užpildykite jį ir atsiųskite mums. Tai gali trukti kelias darbo dienas, kai baigsime, pranešime jums.

  • Taip, jūsų CPS narystės numeris keisis, kai užsiregistruosite CPS prenumeratai. Bet jis liks toks pat pratęsiant prenumeratą kiekvienais metais.

  • Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Ispanija (tik žemyninė dalis), Italija, Jungtinė Karalystė (tik pagrindinė dalis), Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Portugalija, Prancūzija, Slovakija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Vengrija ir Vokietija.

  • Narystės mokestis imamas iš anksto, užsiregistravus. Mokėti galima kortele arba banko pavedimu iki numatytosios mokėjimo datos, nurodytos PVM sąskaitoje faktūroje.

  • Jūsų CPS narystė yra verslo paslauga, todėl sąskaita faktūra išrašoma mokėjimo per 30 dienų sąlygomis. Jei pasirinkote mokėti kortele, jūsų kortelė bus autorizuota prenumeratos dieną (kortelės išraše rodoma nulinės vertės operacija), o faktinis mokėjimas bus atliktas termino datą, paprastai – po 30 dienų.

  • Banko duomenys pateikti CPS sąskaitos faktūros viršuje.

  • Susisiekite su mumis per „CPS Priority“ pagalbos tarnybą.

  • Ne, negalima laikinai sustabdyti CPS narystės.

  • Pasibaigus prenumeratos terminui, jūsų CPS narystė bus automatiškai pratęsta toje pačioje narystės klasėje, nebent pakeisite automatinio pratęsimo nuostatas iki dabartinio prenumeratos laikotarpio pabaigos.
    Skaitykite narystės termino atnaujinimo nurodymus tinklalapio skiltyje „Praktiniai vadovai“.

  • Galite bet kada paprašyti pakeisti jūsų narystės lygį į aukštesnį arba žemesnį savo verslo paskyros skiltyje „Mano prenumeratos“. Pakeitimai bus taikomi tik kitam prenumeratos laikotarpiui. Pavyzdžiui, jei jūsų prenumerata prasidėjo 2025 m. sausio 15 d. ir 2025 m. spalio 3 d. paprašote pakeisti jūsų klasę į aukštesnę arba žemesnę, jūsų prenumeratos klasė pasikeis 2026 m. sausio 15 d.
    Atminkite, kad norint pakeisti CPS narystės klasę į aukštesnę, reikia turėti atitinkamą produktų taškų skaičių, kad būtų tenkinami atitinkamos klasės reikalavimai.

  • Apgailestausime, jei išeisite, bet jei norėsite atšaukti narystę, eikite į prenumeratos puslapį savo verslo paskyroje arba skaitykite atitinkamą vadovą. Jūsų prenumerata bus atšaukta pasibaigus atsiskaitymo laikotarpiui. Pavyzdžiui, jei prenumerata prasidėjo 2025 m. sausio 15 d. ir 2025 m. spalio 3 d. paprašėte ją atšaukti, jūsų prenumerata nebus automatiškai pratęsta ir nustos galioti 2026 m. sausio 15 d. Ir toliau galėsite pasiekti savo CPS narystės prenumeratą ir naudotis visomis turimomis privilegijomis iki dabartinio atsiskaitymo laikotarpio pabaigos.

  • CPS elektroninę narystės kortelę galėsite atsisiųsti iš pasveikinimo el. laiško.

  • Daugeliui „Canon“ produktų profesionalios techninės priežiūros centruose (PTPC) taikoma sparčioji techninė priežiūra. Visą sąrašą rasite ČIA. Jei produktas tinka „Fast Track“ programai, apie tai nurodoma kiekvieno produkto įrangos rinkinyje. Paslaugų suteikimo laikas priklauso nuo jūsų CPS narystės lygio. Pavyzdžiui, „CPS Platinum“ lygyje remonto laikas yra 2 darbo dienos.
    Vienu metu vienas narys gali prašyti „Fast Track“ paslaugos ne daugiau kaip 3 produktams. Palyginimui, standartinis ne CPS paslaugos suteikimo laikas yra maždaug 10 dienų.

  • Tikslinė įvykdymo trukmė (TAT) skaičiuojama darbo dienomis (darbo dienos neapima savaitgalių, „Canon“ nustatytų švenčių dienų ir laikotarpių, kuriais paslauga nepasiekiama dėl aplinkybių, kurių „Canon“ negali kontroliuoti). Ji prasideda darbo dieną po produkto gavimo „Canon“ PTPC ir baigiasi dieną, kurią gaminys yra paruoštas siųsti iš „Canon“ PTPC. Ji neapima siuntimo (į / iš „Canon“ PTPC) laiko, taip pat laiko, kurį laukiama bet kokios informacijos iš kliento (pavyzdžiui, trūkstamų dokumentų) arba kliento sprendimo (pavyzdžiui, kol klientas patvirtins Pasiūlymą dėl laiko ir kainos už mokamą remontą ar techninę priežiūrą).

  • CPS nariai, turintys aktyvią „CPS Platinum“ prenumeratą, gali paprašyti paskolinti pakaitinę įrangą tik užregistravus remonto atvejį. Prašykite paskolinti pakaitinę įrangą susisiekdami su „CPS Priority“ pagalbos tarnyba. Pakaitinė įranga bus siūloma tik remontuojant „Fast Track“ produktus ir tik jeigu ją turėsime. Jei prašymas gaunamas iki darbo dienos 12 val. CET laiku, stengiamės išsiųsti pakaitinę įrangą tą pačią dieną.

  • Greičiausias visų vaizdo įrašymo gaminių („Cinema EOS“ ir X serijos) aptarnavimo laikas yra 5 dienos. Taip yra dėl remonto darbų sudėtingumo ir dalių pasiekiamumo. Jei remontas užtrunka ilgiau nei 5 dienas, „Gold“ ir „Platinum“ nariai turi teisę prireikus gauti kompensacinę paskolą.

  • Jūsų techninės priežiūros išmoka įtraukta į jūsų CPS narystės klasę. Šia išmoka galite pasinaudoti užsakydami pagrindines „Canon“ techninės priežiūros paslaugas, kurias visoje Europoje siūlo mūsų „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centrai (PTPC), įsteigti Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje, Švedijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

    Įprasta techninė priežiūra atliekama, kai produktas veikia įprastai ir be trikčių, bet jam būtų naudingas valymas ir patikra.
    Išsamus paslaugų sąrašas pateiktas ČIA.

    Negalima naudoti šios išmokos jokių kitų tipų paslaugoms, pavyzdžiui, atnaujinimo ar remonto.

  • Techninės priežiūros žetonai – tai virtuali valiuta, kurią galima išleisti pagrindinei techninei priežiūrai bet kuriame PTPC visoje Europoje.
    Žetonų kiekis lygus jūsų metinio CPS narystės mokesčio dydžiui. Pavyzdžiui, „CPS Silver“ kainuoja 100 €, todėl šios klasės nariams priklauso 100 žetonų.
    Galima panaudoti žetonus teikiant techninės priežiūros užklausą.
    Pavyzdžiui, jei jutiklio valymas ir patikra kainuoja 50 €, CPS narys gali panaudoti maždaug 50 žetonų, užuot mokėjęs tikrąją sumą. Išsamias instrukcijas rasite vadove.
    Žetonai galioja vienus prenumeratos metus ir nėra perkeliami į kitus metus.

  • Techninės priežiūros žetonus galima panaudoti bet kuriai iš šių paslaugų.

    Jūsų žetonų kiekis lygus jūsų metinio CPS narystės mokesčio dydžiui. Pavyzdžiui, „CPS Platinum“ kainuoja 350 € per metus, tad narys gauna 350 žetonų. Jei jutiklio valymas ir patikra kainuoja 50 €, CPS narys gali panaudoti maždaug 50 žetonų, užuot atlikęs piniginį mokėjimą. Metinė „CPS Platinum“ narystė vidutiniškai apima dvi jutiklio valymo ir patikros paslaugas, vieną EOS standartinės priežiūros paslaugą ir vieną L serijos objektyvo standartinės priežiūros paslaugą. Galimi įvairūs šių paslaugų deriniai.

  • Paketai „Corporate“, kaip ir „CPS Platinum“, apima techninės priežiūros išmoką, kurią tokiu pačiu būdu galima panaudoti bet kuriai iš šių paslaugų. Bet „Corporate“ A ir B klasės taip pat apima Techninės priežiūros vietoje dieną, kuriai tenka priskirti dalį žetonų.

  • Tai tada, kai „Canon“ technikai lankosi jūsų patalpose ir atlieka tinkamų „Fast Track“ įvykdymo trukmės produktų valymą bei techninę priežiūrą. Per vieną aštuonių (8) valandų apsilankymą vienas (1) technikas atliks techninės priežiūros darbus daugiausia dvidešimt septyniems (27) DSLR arba neveidrodiniams produktams; arba trisdešimt trims (33) EF / RF objektyvams; arba trisdešimt trims (33) vaizdo kameroms; arba dvidešimčiai (20) „Cinema EOS“ produktų. Rezervuokite likus 60 dienų susisiekdami su „CPS Priority“ pagalbos tarnyba.

  • Ne, CPS yra kur kas geresnė! Visiškai apmokėta CPS narystė galioja visose šiose šalyse: Airijoje, Austrijoje, Belgijoje, Čekijoje, Danijoje, Ispanijoje (tik žemyninėje dalyje), Latvija, Lietuva, Estija, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje (tik pagrindinėje dalyje), Lenkijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Suomijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje ir Vokietijoje.
    CPS privilegijas galima išpirkti bet kuriame „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centre, esančiame Ispanijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Švedijoje ir Vokietijoje.
    Pavyzdžiui, jei esate įsikūrę Vokietijoje, bet vykdote projektą Italijoje ir jūsų fotoaparatui prireikia remonto, jis bus suremontuotas mūsų remonto centre Italijoje ir, jei jums taip patogiau, išsiųstas jums atgal į Vokietiją.

  • Deja, ne. CPS privilegijas galima išpirkti tik „Canon“ profesionalios techninės priežiūros centruose (PTPC) Europoje, jie yra Ispanijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Švedijoje ir Vokietijoje. Neribotas pristatymas kitą darbo dieną yra įtrauktas į jūsų CPS narystę, kad jūsų produktas pasiektų mus kuo greičiau.

  • Skirtinguose pasaulio regionuose CPS veikla vykdoma individualiai. Tačiau CPS klientai ne iš Europos, turintys galiojančią CPS narystės kortelę, gali naudotis tam tikromis paslaugomis, teikiamomis „Canon“ EMEA įstaigose ir renginiuose. Atkreipkite dėmesį, kad jūsų gyvenamojoje šalyje teikiamos paslaugos gali būti neteikiamos EMEA šalyse.

  • Jei norite atnaujinti savo verslo paskyros informaciją, susisiekite su mumis adresu business.account@canon-europe.com.

Jus taip pat gali dominti

Profesionalų istorijos

Įkvepiančios istorijos apie geriausius pasaulio fotografus ir operatorius.

Techninė priežiūra, naujovinimai ir remontas

Profesionalų paslaugos, kad jūsų įranga visada veiktų tobulai, galėtumėte patobulinti jos vaizdo parametrus arba ją sutaisyti.

„Canon“ verslo paskyra

Verslo paskyrą gali sukurti bet koks „Canon“ įrangą naudojantis ir verslo arba įmonės statusu užsiregistravęs asmuo.